tirsdag 8. september 2009

FEITE Prinsessa fra Burundi


Heihei, nå er jeg tilbake med eit nytt og spennande innlegg!

No har klassa akkurat høyrt på novella "prinsessa fra Burundi" skrevet av Frode Grytten. Novella var utruleg morsom! Ein heilt merkeleg handlig om kjærleik, med eit køddent språk. Eg lo meg ihjel. kort fortald handlar novella om ei svin feit dame som heite MayBritt. Hu blir forelska i ein mann (som eg ikkje hugse ka heite) så blir plutseleg han feit, og hu blir tynn, og så er begge feite. Eg huskar ikkje heilt endinga, mens det var i hvertfall ein kjempe artig novelle! eg likte den godt :)

1 kommentar:

  1. Hei, Ine!

    Herleg bilete, passar bra til novella... Du skriv fint, og eg er glad for at du syntest novella var morosam. Språket fungerer greitt, du kan jobbe meir med desse orda: "skrevet", "morsom", "ein handling", "fortald", "heite", "hu", "hugse", "ka", "huskar", "hvertfall". I tillegg er det nokon ordelingsfeil i teksten din - sjå om du kan finne dei. Jobb vidare med nynorsken, Ine, du kjem til å bli god med litt meir trening!

    Bjørnar

    SvarSlett